Mest stillede spørgsmål

HAR I EN FYSISK BUTIK?

Ja, vi har en fysisk butik, som er beliggende i Hobro midtby, nærmere betegnet i gågaden. Du kan til enhver tid vælge at afhente din ordrer, eller ombytte en vare i vores butik og dermed spare fragten:

Butikken er beliggende i Hobro, Adelgade 38. Du kan afhente dine bestilte varer indenfor butikkens åbningstider:
Mandag-torsdag: 10-17.30
Fredag: 10-18
Lørdag 10-14.
Husk at vælg ”Afhentning i butik” når du er under afsnittet ”Fragt”.

HVAD KOSTER FRAGTEN?

Vi bruger GLS til vores pakker, og du har 3 forskellige muligheder, når du skal have sendt din pakke, og dermed 3 forskellige priser:

  • GLS PAKKESHOP: 39,-
  • GLS ERHVERVSLEVERING: 39,-
  • GLS PRIVATLEVERING: 59,-

HUSK DU OPNÅR FRI FRAGT VED KØB FOR OVER 499,- inkl moms.

KAN JEG BRUGE ET GAVEKORT/TILGODEBEVIS PÅ WEBHOPPEN?

Du kan købe et gavekort online på vores webshop, som selvfølgelig både kan bruges i den fysiske butik og online. Hvis du køber et gavekort på webshoppen, modtager du en personlig kode på mail. Denne kode/mail kan hermed bruges til gave. Vil du gerne modtage gavekortet som en fysisk gave, skal du huske at notere det ved “check out” i “note”. Så laver vi et flot gavekort og pakker ind, og sender til dig, du skal dog huske at der kommer fragt på oveni. Du kan også hente “gavekortet” i butikken.

Har du derimod købt et gavekort i butikken eller fået et tilgodebevis, kan disse desværre ikke bruges her på webshoppen. Kontakt os på webshop@dressed.dk hvis du har en af delene og gerne vil bruge det på shoppen, så prøver vi at finde en løsning.

KAN JEG SENDE MIN ORDRE RETUR?

  • Du har selvfølgelig altid mulighed for at returnere din pakke igen, og få enten pengene retur, en tilgodeseddel eller et gavekort.
  • Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret.
  • Du kan nemt bestille en forsikret returlabel med Track & Trace på vores returportal. Pris 49,-. Gå direkte til bestilling af returlabel HER
  • Alle udgifter i forbindelse med returnering afholdes af dig. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. 
  • Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
  • Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, sendt til en pakkeshop eller lign.
  • Du kan også fortryde købet ved at aflevere den personligt på ovenstående adresse i vores åbningstid eller efter aftale.

KAN JEG BYTTE VAREN TIL EN ANDEN STØRRELSE ELLER FARVE?

  • Du kan selvfølgelig altid bytte din købte vare til en anden størrelse eller farve. Dette kan du gøre på 2 måder:
  • Hvis du skal gøre det online, kræver det at du sender varen retur, får dine penge retur og opretter en ny ordrer på webshoppen. Køb din returlabel HER
  • Eller du kan komme forbi vores fysiske butik og bytte din vare. På denne måde spare du både en retur fragt og du kan ovenikøbet prøve en anden størrelse eller model direkte hos os.
    Butikken er beliggende i Hobro, Adelgade 38
    Mandag-torsdag: 10-17.30
    Fredag: 10-18
    Lørdag 10-14

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN ORDRE?

  • Vi gør alt vi kan for at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
  • Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 2-5 hverdage efter bestillingen.
  • Rettidig levering forudsætter at GLS overholder dag-til-dag levering. Vi kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af udeblevne leverancer kontaktes vi på: webshop@dressed.dk

FEJL/REKLAMATION?

Har du modtaget en forkert vare, eller mangler du en vare, så beklager vi det selvfølgelig rigtig meget. Du skal skrive til os på mailen: webshop@dressed.dk og i EMNE skriver du “FEJL I ORDRE” fortælle os hvad du mangler eller har fået forkert.Der udover, skal vi også bruge dit ordrenummer. Så får vi sendt den manglende vare/forkerte vare til dig uden ekstra omkostninger for dig selvfølgelig. 

Har du derimod fået en vare med fejl i, skal du sende en mail til webshop@dressed.dk med overskriften “REKLAMATION” og skrive udførligt hvad fejlen er, samt vedhæfte et billede af fejlen på varen. Husk også ordrenummer i mailen…!
Så finder vi selvfølgelig en løsning, så du får den rigtige vare i perfekt stand.

ANDET

Er der ellers noget du mangler svar på er du altid velkommen til at skrive til os på vores support mail: webshop@dressed.dk og vi skal prøve at hjælpe dig så godt vi kan.

De kærligste hilsner
Sanne & Gitte