Handelsbetingelser

 

 

 

Se også vores cookies- & privatlivspolitik

GENERELLE OPLYSNINGER

Dressed ApS
Adelgade 38
9500 Hobro
CVR nr.: 28839480
Telefon: 98523822
Email: info@dressedweb.dk

 

PRISER

Hos Dressed ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

 

BETALING

  • Dressed ApS modtager betaling med:
  • VISA-Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • MobilePay.

Du kan altid være helt tryg ved dine betalinger når du handler hos Dressed ApS. Vi tager ikke kortgebyrer. Samtlige kortoplysninger bliver krypteret med en såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Dette betyder, at uvedkommende ikke kan se dine kontoinformationer, og kun PBS kan tyde dem. I forbindelse med køb via elektronisk betaling benyttes en sikker forbindelse, som sikrer, at samtlige betalingsoplysninger ikke kan havne i forkerte hænder. Dressed ApS registrerer IP-adressen, hvorfra købet foretages. Disse oplysninger tages i brug ved falsk betaling og udleveres til evt. politiefterforskning.

Kun det godkendte beløb på din bestilling bliver trukket på din konto, hvilket først sker når varen afsendes fra Dressed Aps..

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

Priserne er angivet uden fragt.

Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

LEVERING

  • Dressed ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
  • Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 39 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
  • Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
  • Dine varer sendes med GLS.
  • OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
  • Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.
  • Rettidig levering forudsætter at GLS overholder dag-til-dag levering. Vi kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af udeblevne leverancer kontaktes vi på: webshop@dressed.dk

FRAGT

Vi bruger GLS til vores pakker, og du har 3 forskellige muligheder, når du skal have sendt din pakke, og dermed 3 forskellige priser:

  • GLS PAKKESHOP: 39,-
  • GLS ERHVERVSLEVERING: 39,-
  • GLS HJEMMELEVERING: 59,-

HUSK DU OPNÅR FRI FRAGT VED KØB FOR OVER 499,- inkl moms.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/ eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet.

Ved perler/palietter på produkter, som mangler eller falder af, ydes der heller ikke reklamation.

Du skal reklamere i ”rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Dressed ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

REFUSION

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
 

FORTRYDELSESRET

  • Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
  • Perioden regnes fra den dag:
  • – Hvor du modtager ordren.
  • – Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
  • – Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
  • – Den første vare er i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.
  • Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
  • Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@dressed.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Dressed ApS
Adelgade 38
9500 Hobro
 
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
 

RETURNERING

  • Du har selvfølgelig altid mulighed for at returnere din pakke igen, og få enten pengene retur, en tilgodeseddel eller et gavekort.
  • Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret.
  • Du kan nemt bestille en forsikret returlabel med Track & Trace på vores returportal. Pris 49,-. Gå direkte til bestilling af returlabel HER
  • Alle udgifter i forbindelse med returnering afholdes af dig. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
  • Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
  • Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, sendt til en pakkeshop eller lign.
  • Du kan også fortryde købet ved at aflevere den personligt på ovenstående adresse i vores åbningstid eller efter aftale.
  • VIGTIGT Afhenter du ikke din bestilling indenfor den anførte afhentningsfrist (typisk 5 hverdage), returneres pakken til os. Ved genforsendelse opkræves et nyt forsendelsesgebyr på kr. 29,-. Dette er også gældende, hvis du ikke har modtaget advisering.Det er dit eget ansvar, at holde øje med trackingnummeret og få afhentet pakken i rette tid.

VARENS STAND VED RETURNERING

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i vores fysiske butik.
 
Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug. Varer uden hang tags tages ikke retur. Sko må ikke være gået i og have synlige tegn af brug. Derudover skal alle varerne være i original emballage og med mærker på tøjet. Derudover skal skotøjsæsker sendes retur, og fragtlabel må ikke sættes direkte på æske.
 
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
 

TILBAGEBETALING

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
 
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
 
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
 
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
 

OMBYTNING

Ønsker du at ombytte din varer til en anden størrelse, skal du da hurtigst muligt skive en mail til os vedr. dette. Så kan vi reservere denne til dig. Når vi har modtaget din pakke med den varen du vil ombytte, sender vi dig den nye størrelse UB. Det vil sige ved ombytning, skal du selvfølgelig IKKE betale for fragten, den betaler vi. Det er dog VIGTIGT, at du både informere os pr. mail og skriver det på din returseddel, at du skal ombytte til en anden størrelse, og at du har mailet med os omkring dette. Mail: info@dressedweb.dk
 

AFHENTNING I BUTIK

På vores webshop er det muligt at vælge at afhente vores produkter i vores butik. På denne måde er det muligt at købe en vare online, for derefter at afhente varen fysisk i vores butik. Da varen afhentes i vores butik, så gælder samme vilkår, som når du handler fysisk i vores butik.
Butikken er beliggende i Hobro, Adelgade 38. Du kan afhente dine bestilte varer indenfor butikkens åbningstider:
Mandag-torsdag: 10-17.30
Fredag: 10-18
Lørdag 10-14.
Husk at vælg ”Afhentning i butik” når du er under afsnittet ”Fragt”.
 

UDSALG & RABAT

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller forsøge at skaffe de pågældende varer igen.
 
Vi kompenserer ikke kunder, der allerede har købt en vare, som efterfølgende nedsættes under for eksempel udsalg. Ordrer faktureres til gældende pris på bestillingstidspunktet.
 
Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter, andre rabatkoder og nedsatte varer.
 

PERSONDATAPOLITIK

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:
 
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt
 
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Dressed ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
 
Klagemuligheder – oversigt og links:
 
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Link: www.forbrug.dk
 
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
 
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: webshop@dressed.dk